Service & Support
Storing melden
Bij Stolze begrijpen we maar al te goed hoe belangrijk het is om alle installaties goed te beheren en te onderhouden. We doen dan ook veel meer dan alleen het oplossen van dringende problemen. We bieden een hele reeks diensten aan, zoals preventief onderhoud, inspecties en advies. Diensten die u als tuinbouwondernemer ondersteunen en de continuïteit van het teelt- en productieproces verbeteren. Met Stolze als partner in de tuinbouwtechniek kunt u op onze service en support rekenen.
Acute storingen
Soms kunnen slijtage, lekkages of zelfs mogelijke brandgevaren ervoor zorgen dat uw installaties stilvallen. Dat wilt u natuurlijk snel opgelost hebben. Geen zorgen, onze servicemedewerkers staan dag en nacht voor u klaar. Onze ervaren servicemonteurs helpen om installaties snel weer aan de praat te krijgen. Heeft u een storing? Meld deze dan snel en eenvoudig via ons storingsformulier of neem telefonisch contact op.
spoedstoringen
Storingen die worden aangemeld tijdens het weekend of op feestdagen worden op de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen. Heeft u een spoedstoring die niet kan wachten tot de volgende werkdag? Onze servicedienst staat 24/7 voor u klaar. Spoedstoringen kunt u telefonisch melden via ons servicenummer.
Voorkom storingen en uitval
Het gezegde ‘voorkomen is beter dan genezen’ geldt ook hier. Daarom hebben we Stolze Services in het leven geroepen. Met onze op maat gemaakte servicepakketten zorgen we voor regelmatig preventief onderhoud, inspecties en doorlopende ondersteuning. Dit verbetert de continuïteit van uw installaties, doordat u schade, ongeplande downtime en kosten vermindert en zelfs voorkomt.
Service op maat
Binnen Stolze Services kunt u kiezen voor service die bij u past, opgebouwd uit modules. We voeren periodieke inspecties uit volgens de laatste regels en voorschriften voor bijvoorbeeld uw silo, nieuwe installaties, elektrische systemen, groeilicht en zonnepanelen. We verzorgen het periodieke onderhoud van onder andere uw watertechnische systemen, weerstation, CO2-meter, PAR-sensoren en E-meetboxen. Met Stolze Connected zorgen we voor uw jaarlijkse Priva software-update. En natuurlijk is er onze supportdesk, die altijd voor u klaarstaat om problemen op te lossen, zowel op afstand als ter plaatse.
Continuïteit en innovatie
Wij waarborgen continuïteit en innovatie met drie pijlers: onderhoud, inspectie en consultancy. Onderhoud omvat periodiek onderhoud, Stolze Connected en onze support desk. Met deze diensten garanderen we de continuïteit van uw installaties wat bijdraagt aan optimale groei van het gewas, de kwaliteit van uw tuinbouwproduct en de teeltproductie. Onze inspecties dekken Scope 8 (NEN3140), Scope 10 (NTA8220), Scope 12, groeilicht en silo’s. Consultancy draait om persoonlijk advies, support via onze desk, storing- en optimalisatieanalyses