| Integrating success.

Lans gaat voor zekerheid met Stolze Services

Vorige week zetten Erwin van der Lans (operationeel directeur bij Lans) en Arjan Menheer (manager services bij Stolze) hun handtekening onder Stolzes nieuwe service-overeenkomst. Stolze Services is een op maat gemaakt servicepakket voor het periodiek uitvoeren van preventief onderhoud, inspecties en support. Een belangrijke stap richting een toekomst met minder schade, storing of onvoorziene kosten en meer continuïteit.

Onbezorgd telen met preventief onderhoud op maat

Lans is een glastuinbouwbedrijf van 79.1 hectare verspreid over drie gebieden. Lans is gespecialiseerd in de jaarrond teelt van diverse soorten tomaten. Investeren in innovatie en toekomstbestendige bedrijfsvoering zijn belangrijke pijlers bij Lans, het bedrijf kiest dan ook bewust voor het op maat gemaakte servicepakket van Stolze. Erwin van der Lans: “De afgelopen jaren hebben we onder andere geïnvesteerd in robotisering, duurzame energie, LED-belichting en data. Ook de service overeenkomst met Stolze is een belangrijke stap richting de toekomst. Met de op maat gemaakte afspraken voor periodiek onderhoud en inspecties, kunnen we downtime voorkomen en komen we niet voor vervelende (financiële) verrassingen te staan. Dat biedt ons meer zekerheid!”

Met Stolze Services is onderhoud planbaar en zijn de kosten voorspelbaar. Door het periodieke onderhoud worden noodreparaties tot het minimum beperkt. De continuïteit van productieprocessen blijft op deze manier gewaarborgd, waardoor installaties zeer nauwkeurig en exact blijven werken. Dat komt de continuïteit en kwaliteit van de teelt ten goede.

"De monteurs van Stolze gaan professioneel te werk en leveren service op maat voor onze watertechnische units. Daar zijn we erg tevreden over en daarom leggen we het onderhoud aan onze installaties graag vast bij hen. Stolze heeft een inventarisatie gemaakt van het onderhoud wat specifiek voor ons van toepassing is. Stolze Services is dus echt op maat!" Arjan Menheer vult aan: "Met deze informatie is er een geautomatiseerd stappenplan gemaakt. Zo kunnen we hen voorzien van snel en compleet onderhoud."

Erwin en Arjan

Contact opnemen

Stolze Services is per direct beschikbaar voor klanten van Stolze. De 5 belangrijkste voordelen van Stolze Services op een rij:

  • Preventie van schade en gevolgschade; periodiek onderhoud vermindert de kans op schade, uitval en daarmee directe en indirecte kosten
  • Continuïteit van productieprocessen blijft gewaarborgd; geen verstoringen in het teeltproces doordat uitval of stilstand voorkomen wordt
  • Verhoogde nauwkeurigheid om de ideale teeltomstandigheden te creëren; doordat installaties continu kunnen draaien en regelmatig worden gecontroleerd, werken zij zeer nauwkeurig en exact. Watergift, schermstanden en lichtrecepten kunt u tot “achter de komma” sturen, waardoor u de beste tools heeft om uw ideale kwaliteit te telen.
  • Langere levensduur; goed onderhoud voorkomt slijtage en ongewenste achteruitgang van uw installaties
  • Voorspelbaar kostenverloop; met een onderhoudsovereenkomst weet u van te voren hoeveel kosten u maakt per maand

Lees verder

Priva stapt dit jaar over naar een nieuwe abonnementsvorm met Priva Connected, het servicepakket voor de digitale diensten. Het Priva Service Box-contract komt hierdoor te
Op de hoek van de Zwartendijk met de Dortlaan staat het vernieuwde en uitgebreide bedrijf van Berg Lisianthus. Met ruim 7,5Ha teeltoppervlakte, maar liefst 24
Onze partner Signify breidt haar toplighting assortiment uit met de nieuwe serie toplighting force en verbetert hiermee het bestaande aanbod modules met een hoger rendement