Vorige week zetten Erwin van der Lans (operationeel directeur bij Lans) en Arjan Menheer (manager services bij Stolze) hun handtekening onder Stolzes nieuwe service-overeenkomst. Stolze Services is een op maat gemaakt servicepakket voor het periodiek uitvoeren van preventief onderhoud, inspecties en support. Een belangrijke stap richting een toekomst met minder schade, storing of onvoorziene kosten en meer continuïteit.
Onbezorgd telen met preventief onderhoud op maat
Lans is een glastuinbouwbedrijf van 79.1 hectare verspreid over drie gebieden. Lans is gespecialiseerd in de jaarrond teelt van diverse soorten tomaten. Investeren in innovatie en toekomstbestendige bedrijfsvoering zijn belangrijke pijlers bij Lans, het bedrijf kiest dan ook bewust voor het op maat gemaakte servicepakket van Stolze. Erwin van der Lans: “De afgelopen jaren hebben we onder andere geïnvesteerd in robotisering, duurzame energie, LED-belichting en data. Ook de service overeenkomst met Stolze is een belangrijke stap richting de toekomst. Met de op maat gemaakte afspraken voor periodiek onderhoud en inspecties, kunnen we downtime voorkomen en komen we niet voor vervelende (financiële) verrassingen te staan. Dat biedt ons meer zekerheid!”
Met Stolze Services is onderhoud planbaar en zijn de kosten voorspelbaar. Door het periodieke onderhoud worden noodreparaties tot het minimum beperkt. De continuïteit van productieprocessen blijft op deze manier gewaarborgd, waardoor installaties zeer nauwkeurig en exact blijven werken. Dat komt de continuïteit en kwaliteit van de teelt ten goede.