Stolze Services

Stolze Services is een op maat gemaakt servicepakket voor het periodiek uitvoeren van preventief onderhoud, inspecties en support. Een belangrijke stap richting een toekomst met minder schade, storing of onvoorziene kosten en meer continuïteit.

Als ondernemer wilt u de kans op ongevallen, brand, lekkage en productuitval zo veel mogelijk voorkomen. Het periodiek laten onderhouden en inspecteren van uw water- en elektrotechnische installaties heeft hier een belangrijk aandeel in. Omdat u als ondernemer zich graag volledig op de teelt wilt focussen, willen wij u hiermee graag ontzorgen. Wilt u niet meer na hoeven denken over wanneer uw installaties onderhouden en/of geïnspecteerd dienen te worden? Kies dan voor Stolze Services en wij nemen dit volledig voor u uit handen.

Wat kunt u van ons verwachten?

Stolze Services kunt u afsluiten voor de installaties die door Stolze geïnstalleerd zijn. Onze servicemonteurs voeren gepland en preventief onderhoud uit en analyseren mogelijke problemen op afstand. Door het bieden van periodiek en preventief onderhoud in combinatie met ondersteuning van onze supportdesk, willen wij u ontzorgen. Stolze Services bestaat uit verschillende modules waarbij u kunt kiezen voor één of meerdere modules. U kiest voor wat het beste past bij uw situatie.

1. Onderhoud

Periodiek onderhoud

Stolze verzorgt het periodieke onderhoud aan uw water- en elektrotechnische installaties. De frequentie van dit onderhoud is afhankelijk van uw situatie en de te onderhouden installaties. Na realisatie van het periodiek onderhoud, ontvangt u een uitgebreide rapportage waarin u op de hoogte gebracht wordt van de uitgevoerde onderhoudswerkzaamheden. Met correctief onderhoud kunnen mogelijke reparaties uitgevoerd worden die na de uitvoering van het periodieke onderhoud, een inspectie en/of kwaliteitsmeting noodzakelijk blijken te zijn.

Stolze Connected

Wanneer u bij Priva een overeenkomst heeft afgesloten voor Priva Connected, het softwarepakket van Priva, kunt u bij ons Stolze Connected afsluiten. Als Priva Full Service Partner zijn wij gecertificeerd en krijgen onze monteurs de nodige training op het gebied van Priva software. Wij zorgen ervoor dat uw Priva software op de juiste manier wordt geïnstalleerd. Daarnaast zorgen we voor een jaarlijkse update van uw software.

2. Inspectie

Door uw installatie te laten inspecteren door onze ervaren een veelzijdige inspecteurs heeft u een goed overzicht van de staat van uw installatie. De onafhankelijke inspectie wordt uitgevoerd volgens de huidige wet- en regelgeving én met de nieuwste technieken. Na afloop van de inspectie ontvangt u van ons een uitgebreide rapportage, die voldoet aan de gestelde eisen van de verzekering.

Onderstaande inspecties kunnen wij voor u uitvoeren:

  • Scope 8 (NEN3140) - Arboveiligheid omtrent de elektrische installatie
  • Scope 10 (NTA8220) - Brandveiligheid omtrent de elektrische installatie
  • Groeilicht inspectie
  • Silo inspectie

3. Consultancy

Als technische partner delen wij graag onze kennis met u. Met de consultancy module haalt u kennis in huis en zorgen wij ervoor dat uw processen geoptimaliseerd worden.

STOLZE TRAININGEN

1x per jaar komt een technisch specialist van Stolze langs bij uw bedrijf om uw technische medewerkers bij te scholen over de techniek van uw installaties. Door dit jaarlijks bij te houden, blijft de kennis van uw medewerkers op niveau en verlaagt u de kans op storingen en uitval. Mocht er toch een keer een storing ontstaan, kunt u zelf adequaat handelen.

SUPPORTDESK

Heeft u een storing, technische vraag of wilt u op een andere manier hulp of advies van onze technische specialisten? Dan kunt u gebruik maken van onze supportdesk, die voor storingen 24/7 bereikbaar is.

STORINGSANALYSE

Sommige alarmen vragen direct aandacht, terwijl andere alarmen ook even op zich kunnen laten wachten. Onze monteur loopt 1x per jaar de lijst met gegenereerde alarmen door. Afhankelijk van de oorzaak van het alarm, wordt er gekeken wat er nodig is om de alarmen in de toekomst te voorkomen.

OPTIMALISERINGSANALYSE

Alle installaties zijn onderhevig aan slijtage. Echter zal een installatie bij goed gebruik minder snel slijten. Om deze reden voert Stolze jaarlijks een optimaliseringsanalyse uit. Zo wordt de levensduur van verschillende onderdelen van uw installatie, zoals pompen, motoren en meters, verlengd.

WAAROM KIEST U VOOR STOLZE SERVICES?

Voorkomen is beter dan genezen.

De belangrijkste voordelen van Stolze Services voor u op een rij:

  • Preventie van schade en gevolgschade
    Periodiek onderhoud vermindert de kans op schade, uitval en daarmee directe en indirecte kosten.
  • De continuïteit van uw productieprocessen blijft gewaarborgd
    Geen verstoringen in het teeltproces doordat uitval of stilstand voorkomen wordt.
  • Verhoogde nauwkeurigheid om de ideale teeltomstandigheden te creëren
    Doordat installaties continu kunnen draaien en regelmatig worden gecontroleerd, werken zij zeer nauwkeurig en exact. Watergift, schermstanden en lichtrecepten kunt u tot "achter de komma" sturen, waardoor u de beste tools heeft om uw ideale kwaliteit te telen.
  • Langere levensduur
    Goed onderhoud op de juiste momenten voorkomt slijtage en ongewenste achteruitgang van uw installaties.
  • Voorspelbaar kostenverloop
    Met een onderhoudsovereenkomst weet u van tevoren hoeveel kosten u maakt per maand.
  • Verhoogde veiligheid op de werkvloer
    Preventief onderhoud en regelmatige inspecties verkleint de kans op ongevallen als gevolg van onveilige situaties.
  • U focust, wij ontzorgen
    Zonder zorgen vertrouwen op de werking van de installaties en op het juist en tijdig uitvoeren van het onderhoud. U heeft meer tijd en aandacht voor de zaken die u belangrijk vindt.
  • Optimalisatie van onderhoudsmomenten
    Al het onderhoud kan gepland worden op de meest ideale momenten voor uw teelt en voor de installaties, waardoor er minder bezoeken nodig zijn. Geen noodreparaties, altijd de beste oplossing.

Contact

Wij denken graag met u mee in oplossingen die aansluiten bij uw behoeften. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden of wilt u een op maat gemaakte offerte ontvangen? Neem dan contact op via service@stolze.nl of +31 85 237 5999